tisdag 5 mars 2013

Hej igen !!!


Förlåt för dålig uppdatering, har inte haft tillräckligt med tid. Jaja igår kom i alla fall en ny häst hem till mitt stall, det är en som ska hyra in honom hos oss. Det är ju alltid trevligt att ha sällskap när man mockar osv...  Han är bara 2 år alltså inte så gammal ! Men han är väldigt kelen och snäll fast att han är så liten ;) Det har inte blivit någon ridhus träning för mig och Amelia på ett tag nu, har inte haft möjlighet att ta mig dit, men det har blivit mysiga ute ritter istället. Jag är ganska glad idag, jag är väl som jag brukar vara, men jag vill helst åka hem skolan är väldigt tråååkig idag ! 

Det kanske kommer upp ett inlägg till senare under dagen, ska även försöka få upp lite mer videos på mig när jag tränar med Amelia :)

HA DET BRA SÅ LÄNGE !!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar