måndag 3 september 2012

Provridning

Igår var jag och provred världens finaste ponny, hon heter Gullabos Heaven !
Här nedanför kommer en film när jag rider henne, klicka bara på länken så får du se ! :)


http://www.youtube.com/watch?v=F2k_M3pgCsQ

Hon var jättefin och rolig att rida, hon var väldigt snäll och mysig även i stallet. Hon är fuxfärgad med vita strumpor på bakbenen, hon är väldigt söt ialla fall !

Snart är det dags igen !!!! :)
Jag är med i division 2 laget , och första omgången är på Lördag. Det ska bli jätteroligt och spännande att se hur det går ! Fötsta omgången har jag Cilla och andra och sista omgången får vi se om jag har hunnit hitta en ny häst, har jag gjort det så kommer jag ju ha den i så fall !!! :)

FORTSATT TREVLIG DAG ALLA !!! :)






















2 kommentarer: