lördag 22 september 2012

REGN. REGN OCH ÅTER REGN !


I morse när jag vaknade så ösregnade det ute, och jag vaknade vid halv nio i morse. Och nu är klockan halv ett, och det regnar fortfarande det är inte okej alltså !
Min ena lillebror är sjuk så jag passar honom nu medans mamma och pappa är ute och sätter upp lysrör i stallet. Fast jag ska snart bege mig ner där jag också och mocka lite, tänkte jag.
Det finns inte så mycket annat att göra, när det regnar ute !

Igår var jag i Olofström och tränade på Cilla, det gick jättebra. Det var längesedan det gick så bra !
Det gäller ju att träna på nu för tiden går snabbt och vi har ju ett mål med vår träning. 
Den 6: oktober är det andra omgången med laget. Denna gången är det i Snapphanarna, vi vann ju förra omgången så vi hoppas ju såklart på ännu en vinst!

Igår så fixade vi klart mitt rum det blev jättefint och mysigt, tycker jag. Vi hjälptes även åt att sätta upp tavlan som vi köpte för ett tag sedan. den är svartvit med en zebra på och är jättefin. Sen har vi också satt uppe en hylla där jag kan ha fina kort på Cilla och mig, mina fina pokaler och plaketter. Vi lyckades också ÄNTLIGEN koppla in min tv, så nu kan jag titta på tv i lugn och ro. 
Så nu börjar allt på rummet faktiskt bli klart men lite saker som ska fixas finns det ju så klart kvar. Nästa projekt kommer nog att vara sätta upp min stora spegel med den snygga guldramen på, fast jag vet inte riktigt ännu var den ska hänga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar