måndag 8 oktober 2012

HEJ IGEN ! :)


Förlåt om jag inte bloggat på ett tag, jag har inte riktigt hunnit med. Det har varit mycket att göra med hästar och tävlingar osv.... . I Lördags var jag och tävlade med Cilla i Sölvesborg, jag är ju med i division 2 laget och det var andra omgången då. För Cilla och mig gick det inte särskilt bra inviduellt, men däremot vann vi med laget igen ! Så även i division 2 har vi chans att vinna hela altet och det är ju jättebra.

Finalen är den 21 Oktober och den går i Karlskrona, det blir spännande :)

 Vi har ju letat ny häst länge, men det har gått lite sent den senaste tiden. Men nu har vi hittat en häst som vi ska åka och titta på, det är en D- ponny en skimmel den är jättefin ! 

Hej så länge syns snart igen ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar