söndag 18 november 2012

HEJ IGEN !!!


Idag så steg jag upp kl 8 och då gick jag ut till stallet, och hämtade Cilla och gick en runda med henne för att hennes mage skulle komma igång. För att i Torsdags eller Fredags när jag kom hem från skolan så såg jag att Cilla låg ner i hagen, jag trodde att hon var död, så jag sprang ner i hagen för att kolla hur det var med henne. Och det var bra men hon hade ont i magen och mådde inte bra ! Så jag tog av henne täcket och gick med henne en runda direkt. Och hon varken bajsade, åt eller drack på varken Torsdagen eller Fredagen. Mamma gick på nätterna och tidigt på mornarana med henne, och jag gick på dagarna. Och igår så började hon faktiskt äta och bajsa och så, och idag är hon så smått som frisk, och det är ju väldigt skönt ! Och magen har kommit igång igen. Men vi har alldrig riktigt vetat var det var, vi trodde först att det var kolik. Men sen visade det sig att det nog var något annatl som vi inte riktigt har vetat var det är. Men nu är hon så gott som frisk lilla Cilla och det är ju bra !!!! ;) 

Det går toppenbra med Amelia jag har börjat träna henne för tränare nu och det går jättebra ! :)

 FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar