torsdag 1 november 2012

JAG ÄR DEN LYCKLIGASTE MÄNNISKAN PÅ JORDEN !!!!


Hej igen !
Det var ett tag sedan nu, och sen sist har jag borde hunnit skaffa ny ponny och tävla den. Min nya ponny heter Amelia och hon är 9 år och en D- ponny ! Hon är ett skimmel sto och den bästa ponnyn i världen för mig då alltså ! Jag har haft Amelia i exakt två veckor idag ;)
 I morse vid tio tiden ungefär så åkte jag och Amelia till ridhuset för att träna inför den kommande tävlingen som är på Lördag. Tävlingen är i Tingsryd, det ska bli jätteroligt och spännande att tävla Amelia igen , det är ju bara andra gången !  

Idag kommer min bästa kompis Maya till mig, det ska bli jätteroligt !
Hon ska sova hos mig, så vi får väl se vad vi ska hitta på idag. 

Cilla har jag fortfarande kvar men hon får mest gå små lugna skogs turer och vila. Men Cilla älskar jag lika mycket som jag alltid har gjort, men jag har inte lika mycket tid för henne nu när jag har en ny ponny ! Men hon är fortfarande min alldra bästa kompis, jag älskar henne över allt annat <3 Sen har det inte hänt så mycket mer spännande !!! ;)

HA EN FORTSATT TREVLIG DAG ALLA !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar