onsdag 3 april 2013

Shoppingdag i Stockholm !

Igår så var jag och min moster Anna i stan i Stockholm. Jag hade bestämt att jag skulle köpa ett par nya skor och en skin väst, men skorna ville jag ha i en speciell färg. Så dom var inte särskilt enkla att hitta, men tillslut så hittade vi dom ! Jag hittade även skin västen som jag sökte. Sedan så gjorde jag ett välbehövligt besök hos frisören. Så nu ser jag helt annorlunda ut med helt ny frisyr. Igår sa var vi även i hovstallet och kollade/klappade på dom fina hästarna. Dom hade ett jättefint stall, dom hade det fantastiskt fint. Vi gick även till hö torget, och kollade i hästaffärer med fina saker i. Sedan så åt vi glass på Dramaten trappan, det var väldigt härligt väder. Stockholm är en stad jag absolut skulle kunna tänka mig att bo i, det finns väldigt mycket att kolla på. Idag ska vi gå till fjärilshuset och kolla på fina fjärilar, och så ska vi kolla på Victoria och Daniels hus, vi ska även promenera i Haga parken för att se om vi möter Victoria och Daniel med barnvagnen. Sedan så blir det en liten tur på stan till !



HA EN FORTSATT TREVLIG DAG ALLA ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar