torsdag 11 april 2013

Tråkig dag !

Idag har det in princip inte hänt någonting, varken i skolan eller hemma. När jag kom hem från skolan idag så passade jag mina småbröder Ebbe och Harry, i ungefär en halvtimme. Sedan så gick jag ut i stallet och fixade det som skulle göras där, och fyllde vatten till hästarna i hagarna.

Idag har jag varit hemma från Stockholm i en vecka, jag saknar Stockholm ganska mycket faktiskt. Det är så himla fint där. I Stockholm skulle jag absolut kunna tänka mig att bo, fast då skulle jag nog bo inne i stan, så att jag har nära till alla affärer hehe.
Imorgon så ska jag och några andra vänner på filmkväll hos en kompis som går i min klass, det ska bli jätteroligt vi ska även sova över där också till på Lördag, så det blir kul !


Malin: Hon går i min klass hon är sjukt snäll, och har så dålig humor att man skrattar åt den hahahah. Jag tycker sjukt bra om henne och jag ser fram emot dom två åren jag har kvar med henne i skolan, jag kommer verkligen att ta vara på varenda timme med henne, bättre kompis får man leta efter ! Och om du läser detta nu Malin så ska du veta att jag är verkligen skit glad att vi blev så bra vänner direkt <3

HA EN FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar