tisdag 2 april 2013

Stockholm !

I Torsdags kom min moster Anna och hennes sambo David ner till oss, från Stockholm. Vi åt god mat och godis, det var väldigt trevligt ! Sedan på Lördagen så red jag ut en runda på Amelia, det var jätte mysigt, det var väldigt fint väder ute. På Söndagen så tränade jag i ridhuset på Amelia, och så åt jag glass och jordgubbar. Igår som kom moster Anna och hennes sambo David och hämtade mig så åkte jag med dom hem till Stockholm. Och här ska jag vara nästan hela veckan :) Jag gillar Stockholm det är en väldigt fin stad, med många sevärdheter. Men idag så är det shopping som står på schemat. Jag ska se om jag hittar ett par låga converse, antingen marinblå eller vinröda. Och kanske se om jag hittar någon snygg tröja/väst. 


Jag fick ett svar på min fråga jag ställde ! Frågan löd så här någon som har något förslag på vad jag kan blogga om. Så nu ska jag berätta vilket mitt favoritämne som jag har i skolan. Och det är idrott, jag tycker väldigt bra om att röra på mig. Man lär sig mycket om viktiga saker te x hälsa och kondition. Jag tycker det är viktigt att man stoppar i sig lite vettig mat och inte bara godis och kakor. Men ända sedan jag var ganska så liten har jag vetat att man inte ska äta så mycket onyttigt, så ofta om det är bra väder så brukar jag ut och promenera/ springa. Så nu vet ni att idrott är mitt favoritämne i skolan. 


JAG ÖNSKAR ER ALLA EN FORTSATT TREVLIG DAG !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar