måndag 26 december 2011

Dumma mig !

Idag var jag, mamma och Pär- Ola i Kristianstad och skulle handla på rean. Men det var ju inte alls mycket varken kläder eller skor på rea. Det ända jag köpte var en halsduk som man virar runt halsen i biege och två par öronhängen.


För en stund sedan kom jag hem från träning i ridhuset med Cilla. Det gick inte så bra att träna idag. För att jag höll för lite i yttertyglen och för mycket i innertyglen och då blev allt fel. mamma tjatade om yttertyglen och  då blev jag sur fast det borde jag inte blivit .Jag hade ingen annledning att bli sur för att mamma försökte bara hjälpa till. Men jag menade inte att bli arg så jag bad om ursäkt. Jag får helt enkelt skärpa till mig till nästa gång och låta bli att bli sur. FÖR JAG ÄLSKAR JU TROTS ALLT BÅDE MAMMA OCH CILLA EXTREMT MYCKET.





 JAG OCH CILLA PÅ MIDSOMMARAFTON.


FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !
                                                                                    

1 kommentar:

  1. Jag tyckte det gick jättebra , ända tills det där med yttertygeln satte myror i huvudet på dig! Du ska inte vara så hård mot dig själv Tilda, allt blir inte alltid perfekt men det kan vara ruskigt bra ändå. Om man ska samarbeta med en ponnydam och en morsa SAMTIDIGT får man räkna med lite knas ibland, men världen går inte under för det. Nästa gång går det ännu bättre ska du se.
    Tack för en trevlig readag förresten!
    <3 Tjatmamman

    SvaraRadera