måndag 5 december 2011

Flyinge dagarna


Igår var jag på flyinge dagarna. Det var väldigt trevligt och mycket fina hästar och ponnyer !. Det var även 2 stycken personer som hade klätt ut sig till storkar. Dom var väldigt roliga . Jag var även i häst och ryttare butiken och kollade lite. Där hittade jag en charles owen wellington hjälm som jag har försökt spara till och velat ha hur länge som helst !. Men jag får väl skriva den på önskelista jag fyller ju år på lördag jag håller på att längta ihjäl mig. Det är julshow samma dag kl 4 i mörrums ridhus om ni vill komma. Här kommer lite fina bilder från flyingé dagarna.

1 kommentar:

  1. Du får spara och spara till den snygga hjälmen Tilda;-) Så typiskt på julshowen- vi ska på kalas på lördag så jag kommer nog inte hinna komma och titta. Det hade jag sett fram emot annars!! Kram!

    SvaraRadera