tisdag 1 januari 2013

2013 !


Nu är det år 2013 vilket fantastiskt år vi förhoppningsvis kommer att få. Igår så firade jag och familjen nyår hos våra väldigt trevliga grannar, det var jättetrevligt där, vi åt god mat/efterätt, sköt raketer och hade julklapps race. 

Jag tycker att 2012 har gått ganska fort ändå, och mycket roligt men även tråkiga saker har hunnit hända under året som har varit.  Jag hoppas att alla har haft en riktigt bra nyårsafton, och ett bra år, och att ni får ett ännu bättre år nu !
                                                Såhär såg det ut när jag prov red Amelia första gången ! ;)

Det är ju fortfarande jullov vilket är väldigt skönt tycker jag. Imorgon ska jag hjälpa mamma och hennes jobbarkompisar att inventera ! Inventerar gör man när man räknar grejer i affären och ser om man behöver köpa in nytt. Och på Söndag ska jag, mamma och kanske en vän till henne åka till flyinge och kolla på clinic med Kyra Kyrklund, det blir roligt tror jag ! 

HA EN UNDERBAR DAG ALLA !!! 

       



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar