lördag 26 januari 2013

IDAG/GÅRDAGEN !


Idag har min "syster" Maya varit här, vi har fixat med hästarna, åkt skridskor och bara pratat. Hon är världens bästa vän, hon ställer alltid upp och lyssnar alltid om man behöver prata. Hon är en vän som kan ha otroligt roligt med, hon är med på allt,  she is a awesome girl ! 



Igår så var jag och tränade i ridhuset för en som heter Josefine, hon är jättesnäll. Fast jag måste ändra ganska mycket på min ridning nu när jag har börjat träna för henne. Jag blev lite ledsen igår, för jag hade förhoppningar som inte blev riktigt som jag hade tänkt. Men ja sådant är livet, det är inte alltid en dans på rosor ! 

Nu har vi grannarna hemma på besök, vi har nyss ätit pizza och om en stund blir det chokladpudding :) I förmiddags så skrittade jag ut Amelia en runda, det var jätte mysigt. Hon var så mjuk och fin. 

Japp Japp nu ska jag gå ut till dom andra.

TREVLIG HELG ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar