onsdag 9 januari 2013

Första skoldagen avklarad !

Jag älskar dig Amelia av hela mitt hjärta, du är mitt liv <3

Idag steg jag upp halv sju, eftersom att jag skulle åka med bussen till skolan. Det kändes lite ovant att vänta på bussen igen för att man ska till skolan. Men tro det eller ej så var det faktiskt roligt att börja skolan igen, och träffa alla kompisar och lärare ! När jag kom hem från skolan kl 4 så slängde jag i mig lite yoggi, och sedan så sprang jag ner till stallet och tog in Amelia och så borstade jag henne lite. Och sedan så åkte vi iväg till ridhuset, och tränade/satt igång henne lite, när jag fattade galopp så var hon väldigt busig, hon sparkade bakut och jag fick knappt stopp på henne hahaha. Det är min goa lilla bushäst det, men när hon väl hade lugnat ner sig lite så gick det bra !



Du är min absolut bästa vän nu och föralltid ! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar