tisdag 22 januari 2013

PLANER !


Hej igen nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag ska sätta igång igen nu tänkte jag. Jag har gjort lite planer för mig, Amelia och lite om bloggen. För det första så ska jag börja träna för tränare igen nästa Tisdag ! Jag ska starta LA:1 med Amelia, och även börja hoppträna/hopptävla lite, med Amelia. För omväxlingens skull och så är det roligt också. För om man gör samma sak hela tiden finns det risk att man tröttnar, så man får göra lite olika saker. För meningen är ju att man ska ha roligt med sin häst !

Sen tänkte jag även börja skriva lite mer vad jag gör med mina hästar, och hur jag tränar/vad jag tränar på. Lägga ut lite mer bilder och videos när jag rider/tävlar. Det var mina planer för denna våren. Och så får jag se vad som händer, lite längre fram.

Trevlig läsning !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar