söndag 3 februari 2013

DÅLIG DAG !!!!


Idag har jag varit enormt förbannad på mamma hela dagen (är det fortfarande), för att när jag rider och alltid annars så är jag väldigt stel. Och det vet jag att jag kan fixa på egen hand, men mamma tvingar nu mig att gå på yoga annars säljer. Och det är det sista jag vill gå på i mitt liv, jag hatar yoga något så enormt. Men om inte jag börjar på yoga så säljer hon Amelia ! Och det vill inte jag, men jag vill absolut inte gå på yoga. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. 

När vi var i ridhuset idag så gick det ganska dåligt i början, och då blev jag irriterad på mig själv för att jag inte kunde rätta till det just då, och så blev mamma arg på mig för att jag klagade över att det gick dåligt. Och sedan har det varit katastrof hela dagen, mellan mig och mamma !
Och vi har fortfarande inte redat ut det, och jag vet inte hur vi ska göra det heller, men jag hoppas att det inte dröjer så långt tid tills vi har det. Det är jobbigt när man går omkring och är sura på varandra. Men jag får se vad som händer imorgon. Jag tänker inte vara arg längre i alla fal, det räcker att vara ledsen. 

Livet är inte alltid en dans på rosor !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar