måndag 18 februari 2013

Måndag !


Nu är jag precis hemkommen från Tingsryd, jag var där med mamma, Ebbe och Harry ! Vi var i hästaffären, och där köpte jag en jättefin Pikeur väst, som jag tycker om väldigt mycket. Och efter vi hade varit där inne så åt vi lite mat. Sedan så gick vi och köpte täckes hängare, och sådant till stallet.

Och nu är vi precis hemkomna, och ska strax gå ut och fixa i stallet. Så att det ser lite trevligt ut !
För sedan så kommer det några och ska titta på Jalle, vi ska sälja honom nämligen :(

j
Jalle <3


Efter dom har kollat på fina lilla Jalle, så ska jag hjälpa mamma att sätta upp lite hyllor i sadelkammaren. Och efter det så ska jag gå in och laga lite mat, och spela wii med småbröderna ! 

FORTSATT TREVLIG MÅNDAG ALLA !!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar