lördag 16 februari 2013

Lördag !


I morse så var jag ute och red en runda, på Amelia. Hon var ganska avslappnad för en gångs skull, det blev en riktigt mysig ridtur. Ikväll så kommer det en kompis till oss, vi ska ha melodifestivalen kväll , det blir roligt ! Hon ska även ta med sig sina söta små barn hit, så jag kommer nog att leka lite med dom skulle jag tro :)

Nu har jag precis kommit in i värmen efter att ha varit ute och fixat stallet och lagt in nytt spån till alla hästarna. 
Det är väldigt skönt att det är sportlov nu ! Jag har inte så många planer för vad jag ska göra på lovet mer än två stycken. Imorgon ska jag träffa pappa en stund, honom har jag inte träffat på två år. Så vi får väl se hur det går. Och på Onsdag så ska jag tävla i Olofström med Amelia, det blir jätteroligt. Och sedan resten av lovet får vi väl se vad som händer !

Jag och mitt hjärta önskar en fortsatt trevlig helg till er alla ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar