söndag 17 februari 2013

Söndag !

Jag älskar dig av hela mitt hjärta ! <3
Mitt hjärta <3

I morse så körde mamma mig till Mörrum, för att jag skulle träffa min pappa där. Och han har jag inte träffat på två hela år, så det var lite nervöst ! Men jag klarade av det också, och sedan får vi se när vi träffas igen. Efter det så åkte jag hem, och så tog jag in Cilla och Amelia till stallet. Och gjorde dom i ordning, för att sedan åka till ridhuset och träna lite ! Med Amelia så blev det mycket galopparbete, och så red jag även igenom programmet, för jag ska tävla med henne på Onsdag. Och sedan så tog mamma hand om Amelia, så tränade jag Cilla lite också barbacka, det gick skitbra ! Jag har inte ridit Cilla på jättelänge, så Cilla tyckte att det var jätteroligt, hon var extremt pigg. Jag trodde att hon skulle bralla av mig ;) Men jag satt kvar. Cilla tyckte nog det var roligt att få springa av sig lite, hon gjorde min dag. Jag blev så himla glad över att hon var så pigg, jag ska börja rida henne oftare. I morgon ska jag nog skritta ut henne, sen får hon följa med mig till ridhuset snart igen !!! :)

Mitt älskade hjärta och jag <3


<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar