torsdag 9 februari 2012

BESÖK !!!

Idag har jag varit ute och ridit Cilla efter skolan. Och eftersom det är så kallt blir Cilla jättepigg . Idag när jag skulle rida iväg skulle jag få henne att stå still först, och då stegrade hon sig tillmed. Och det gjorde mig rättså förvånad för att hon har alldrig stegrat sig när jag har suttit på innan. Det är tur att jag har mycket kläder på mig så att jag inte fryser när jag rider nu när det är så kallt !

Idag var mamma på möte i skolan. Så då kom mormor och var hemma med oss en stund,mormor, Ebbe och Harry bakade jättegoda chokladmuffins som vi fikade på när jag kom in från stallet, dom var jättegoda !

Imorgon ska vi ha nationella prov i skolan , det ska bli spännande att se hur det går.Nu är det inte så länge till det är sportlov, det är bara två veckor dit. Jag längtar jättemycket till den 24 feb. För att då ska jag, mamma ,hennes kompis och min vuxenkompis Leonora och hennes dotter Mollie till Göteborg horse show !

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar