lördag 11 februari 2012

LÖRDAG !

Idag har jag ridit på min pigga, busiga lilla ponny Cilla. Efter det har jag hjälpt mamma och Pär- Ola att städa . Föratt Sveriges roligaste person Leonora och hennes söta lilla dotter Mollie ska komma. Vi ska äta tacos och kolla på Melodifestivalen. Jag tror att det blir lite godis också, och det är ju bra föratt det är jättegott ! Idag har Pär- Ola försökt att laga vårt avlopp föratt det har varit sönder i flera dagar. Men det är fortfarande sönder,kanske inte så kul precis.Ebbe är ju rolig också. Föratt när han tittar på teve om man försöker prata med han då, så hör han ingenting . Men om man pratar om teveprogrammet så svarar han direkt. Ibland undrar jag om det kan vara så att Ebbe kollar för mycket på teve hehe. Nu ska jag gå och släppa in hästarna, föratt dom är jättehungriga.

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

1 kommentar:

  1. Visst är vi roliga alltid ;) men fröken Tilda är ju inte långt efter, tänker nu närmast på om det är hårt eller mjukt i backen, ja Tilda hur var det nu det var, hårt eller mjukt?

    SvaraRadera