tisdag 28 februari 2012

En bra dag !

Idag iskolan så tog  tjejerna i vår klass spruta mot livmoderhalscancer.Jag trodde att det skulle göra jätteont, men det var bara ett litet stick, och vipps så var det färdigt.

Idag följde min kompis Emma med mig hem från skolan, hon är jätteschysst. Hon är precis som en kompis ska vara ! När jag och Emma kom hem så kom min granne Johannes och frågade om han fick vara med oss,och det fick han. Men han var bara med oss en liten stund för sedan skulle jag rida och Emma skulle gå med. När vi kom hem efter ridturen så fixade vi stallet, och fyllde vatten till Cilla i hagen. Cilla var så törstig att hon knappt kunde bärja sig tills jag hade fyllt klart. Så naturligtvis så skulle hon fram och dricka nästan direkt,men hon var rädd för vattenstrålen så hon gick och ställde sig längst ner i hörnet och väntade tills jag var färdig.Hon är för go min lilla häst !

Hoppas att ni alla har haft en bra Tisdag ,för det har jag !

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar