tisdag 21 februari 2012

IMORGON BLIR DET EN VÄLDIGT ROLIG DAG !!!!

Idag har jag varit ute och fixat stallet, det gick jättefort. Eftersom att vattenslangen har tinat, så jag slipper hålla på att bära massa vatten fram och tillbaka. Efter det så gick jag in till min kanin han heter Patrick. Jag håller på att försöka göra honom tam, ibland går det bra och ibland inte. Man får ta det lungt och försiktigt och en sak i taget. Idag gick det jättebra jag kunde sträcka fram handen och klappa honom en bra stund. Och när han tröttnade skuttade han iväg, men han kom tillbaka till mig igen, så jag tror att han snart har förstått att jag inte är farlig. Och det är ju väldigt bra !


Imorgon ska jag åka till Boda Borg med några kompisar som är medlemmar i Mörrum ryttarförening. Jag har alldrig varit i Boda Borg innan men många säger att det är som fångarna på fortet. Jag tror att det kommer bli jätteroligt !


FORTSATT TREVLIG DAG ALLA !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar