söndag 4 mars 2012

HAR HAFT EN BRA SÖNDAG !

Idag började jag dagen med att åka till hus nummer 2 och riva tapeter. Det var inte så himla kul. Efter det så åkte vi hem, och jag gick ut i stallet och mockade. Sedan så gick jag upp till Stall Möllebjörke som ligger ungefär 2 min hemifrån. Där var jag med mina bästa kompisar som jag kallar systrarna Nilsson, fast dom heter igentligen Rebecca och Roxanna.Vi var ute och gick med en liten ponny som heter Axxas Anarki men han kallas Knut :) Och Rebecca red på sin D- ponny Gullabos Jinder. Det var en mysig liten promenad med trevligt sällskap, fast jag måste säga att vi frös rättså mycket alla 3.

Efter det gick vi hem till mig och åt grillad kotlett med potatissallad. Sedan kollade vi på Sveriges bästa program Ponnyakuten :)

Jag har haft en toppen Söndag !

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar