fredag 16 mars 2012

FREDAG !!!

Jahapp nu är det Fredag igen, herregud vad tiden går fort. Idag har jag gått en jättemysig runda med världens bästa Cilla

 Jag och världens finaste Cilla efter träning i Mörrum :)

När jag kom hem från promenaden släppte jag ut Cilla i hagen igen. Efter det så fixade stallet, och sopade lite extra.

Jag är nästan alltid glad, men jag blir extra glad när det är så fint väder som det har varit idag och nästan alla andra dagar denna veckan också, förutom igår. Jag får riktiga vårkänslor nu när det snart är vår. Och påsk, det blir en lite anorlunda påsk detta året. Jag ska nämligeåka till London med min snälla moster, betalar denna resan till mig och sig själv. Jag fick det i födelsedagspresent. Jag tycker att det ska bli väldigt spännande och roligt, för att jag har alldrig flygit utomlands innan !!

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar