måndag 19 mars 2012

SÖNDAG !!!

Imorse väckte Pär- Ola mig vid halv 6 ungefär. Så då steg och jag upp gick ner och åt frukost, och gjorde mig iordning. Efter det så körde Pär- Ola ner mig till Statolil macken i Norje. Och där så kom Linda och hennes mamma Ewa och hämtade mig. För vi skulle på nationell dressyrtävling i Båstad, Linda skulle tävla med sin c- ponny Some Day men kallas för Sammy där. När vi kom fram lastade vi ut Sammy direkt, och gjorde honom iordning. När Sammy var färdigfixad. Så fick Ewa leda runt Sammy medans jag och Linda sprang bort till ridhuset och kollade när 2 ekipage tävlade, så att vi lärde oss programmet :) Längre hann vi inte titta för sedan var Linda tvungen att rida fram. När Linda hade ridit fram ett bra tag och enn massa ekipage hade varit inne och tävlat, var det slutligen Lindas och Sammys tur. När dom var klara så var det en nöjd Linda som kom med en häst alltså Sammy som såg ut att vara stolt över sig själv, fast att han hade gnäggat i framdelsvändningen precis framför domarna. Det var 3 stycken domare. Dom var jätteduktiga båda två !


Här kommer en bild på Linda och hennes två hästa Nero Cach och Sammy.


 Visst är dom söta :)




FORTSATT TREVLIG SÖNDAG ALLA !!!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar