onsdag 28 mars 2012

SOMMARTID !!!

Idag har jag varit i skolan, fast det är jag alltid så det är ingen nyhet. När jag kom hem från skolan fick passa min småbrder Ebbe och Harry. Vi hoppade studsmatta det tyckte dom var jätteroligt, och sen så så ville Harry visa mig hur snabbt han sprang i sina racergympadojer, oj vad snabb du är sa jag då ( ironisk ) :) Men vi blev inte ute så länge för sedan så började det blåsa, så mycket att soptunnanvälte. Det blåser fortfarande jättemycket, jag sitter just och funderar på om det kommer bli storm i natt.

Natten mellan Lördag och Söndags blev det sommartid, det är jätteskönt att det är ljust så länge om kvällarna nu. Och nu är det snart påsklov, då ska jag äta godis, rida och tävla med Cilla, vara med kompisar. Och efter påsklovet åker jag och min moster till London. Det ska bli jätteroligt och spännande, för att jag har alldrig åkt utomlands innan, det ska bli jätteroligt det ska det verkligen !!!

 Detta pariserhjulet heter London eye, och jag ska även kolla på den stora klockan Big Ben och åka dubbeldäckare och såklart massa annat roligt !


 Den är verkligen hög !!!

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar