tisdag 6 mars 2012

EN BRA TISDAG :)

Idag har jag varit på bio med skolan, vi kollade på filmen Nim och den hemliga ön. Den var jättebra tycker jag. Sedan när jag kom hem var Leonora och hennes dotter Mollie hemma hos oss, för att äta tårta och fira Ebbe eftersom han har namnsdag idag vilket jag inte hade en aning om :) Efter det gick jag ut och fixade allt som skulle göras i stallet. Sedan tog jag in Cilla och precis när jag höll på att tränsa så kom mamma ut och frågadë om jag skulle ut och gå med Cilla nu ja svarade jag okej sa mamma för Erik kommer nu, vad bra sa jag och så gick jag och frågade om jag och Cilla fick hålla honom sällskap det fick vi :) Erik var pratgladare än på länge fast det gör inget för mig jag är också än sådan som gillar att prata. Det blev en trevlig liten promenad tycker jag !

Så man kan väl säga att jag har haft en toppen Tisdag !

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar