onsdag 7 mars 2012

EN BRA DAG !

Idag har jag jag varit i skolan , och därifrån åkte vi till Mjällby skola där hade vi språkval och elevensval. Som elevensval har jag hemkunsskap och där så bakade vi chokladmuffins, dom var jättegoda ! Efter det så åkte jag med bussen hem.

När jag kom hem så tog jag in Cilla och så red jag en sväng, Cilla var på bushumör och hoppade mest runt för saker som hon blev rädd för, men den sista biten hem var hon lugn och det är ju bra :) Fast det var extremt kallt ute, och det muntrade inte precis upp när jag visste att när jag kom hem skulle jag mocka och fixa allt som ska göras i stallet. Jag brukar inte ha något emot att fixa stallet annars, men när det är så kallt ute så känns det inte alltid så kul.

Tänk vad veckorna går fort nu är det snart Fredag igen.
Sista helgen i Mars blir det sommartid och det är ju inte så länge till :)

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar