söndag 1 april 2012

HEJSAN IGEN !!!

Idag så väckte Pär- Ola mig ungefär kvart över 6 på morgonen såklart. När jag kom ner så åt jag frukost och gjorde mig iordning. Sedan så gick jag upp till Stall Möllebjörke, för jag skulle med min bästa kompis Rebecca, hennes lillasyster Roxanna, deras mamma Petrha och deras tränare Karin på adressyrtävling i Ronneby. klockan 7 körde vi därifrån till tävlingen. När vi kom fram fick Rebecca och Roxanna ta ut sina hästar direkt för att dom skulle starta rättså tidigt, och hinna rida fram innan. Rebecca vann klassen och Roxanna kom 2a daom tävlade mot varandra. Och efter det skulle dom tävla en klass till som hette lb:1 och den klassen vann Roxanna och Rebecca kom 2. Det har varit en lyckad och väldigt rolig dag idag.

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar