tisdag 24 april 2012

TISDAG !!!

Idag har jag först praoat på Ninas Konditori i Mörrum, det var jätteroligt. Jag gjorde väldigt många mackor med olika pålägg, jag blev väldigt sugen . Men mackor´na var till kunderna ! Efter det var jag ute på gräsmattan och lekte med Ninas väldigt söta hundar vid namn Honkey och Hugo. När jag kom in på konditoriet igen, skulle jag packa ner skorpor i påsar det skulle vara 22st skorpor i varje påse. När jag var klar med det skulle jag packa ner någon form av chokladkakor i påsar, det skulle vara 11st kakor i varje påse ! Efter det så hade jag en intervju med en som jobbade där hon heter Camilla. Jag fick i uppdrag av min fröken att jag skulle ha en intervju med någon som jobbade på konditoriet. Och då valde jag Camilla för att hon är så trevlig och snäll :)
Jag har haft en toppen förmiddag där !!!

När jag kom hem så gick jag ut och tog in min häst och gick med henne på gräsmattan så att hon skulle få äta lite gott grönt gräs ! Sen så tog jag in henne i stallet och skulle börja borsta, precis då ringde min kompis Rebecca . Och undrade om jag ville följa med ut och rida, och det ville jag såklart. Så hon kom och hämtade mig och så red vi en jättemysig runda i skogen. Och solen sken, det kan knappast bli bättre.

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar