söndag 29 april 2012

HEJ IGEN !!!

Hej jag har inte bloggat på länge pga av att jag har haft fullt upp. Men nu ska jag försöka blogga varje dag igen. På hästfronten har det varit mycket tävlingar, jag är med i Mörrums Division 3 lag. Och den går i 3 omgångar, vi har gjort 2 st omgångar. Finalen är inte förren den 17 Maj. Första omgången var i Sporren det ligger i Bräkne Hoby! Det gick rättså bra för mig och Cilla invidduellt, vi kom precis utanför placering, hon var lite tittig och seg så vi slutade på 62 %. Och kom 2a med laget. Olofströms Ryttarförening vann, men det var väldigt jämnt ! Andra omgången var i Olofström på Olofströms Ridklubb. Där gick det jättebra för mig och Cilla vi slutade på 66.90 % Och tack vare oss så vann vårt lag över Olofströms lag ! På hemmaplan, men det var extremnt jämnt hade jag fått en poäng mindre hade dom vunnit så vi hade tur. Om vi vinner finalen har vi vunnit hela alltet, det skulle vara roligt ! 

Sen har jag mest varit med kompisar vixat i det huset vi ska flytta till och massa annat.
Idag har vi varit borta i andra huset och plockat väck en massa sten för att vi ska odla gräsmatta, jag har även kört traktorgrävare det var roligt. Och så har vi ätit glass, frallor och druckit Coka Cola, det var väldigt gott. Man blir törstig när man plockar sten och det är 19 grader varmt, nu börjar våren komma och det tycker jag var på tiden !

FORTSATT TREVLIG DAG ALLA !!!

1 kommentar:

  1. Dig skulle jag kunna ha nytta av här ju. Här finns massor av sten att plocka!
    :-)

    SvaraRadera