fredag 13 januari 2012

ELAKA MÄNNISKOR !

Jag har en i min klass som är så himla skittaskig och säger riktigt elaka saker. Jag har försökt med det mesta nu men hon bryr sig inte. Jag blir så himla ARG,LEDSEN, BESVIKEN. Jag accepterar inte sånt, man säger inte såna saker tex ..... cp huvud och ..... kärring. Nu har jag sagt till min fröken. Och hon säger att hon ska prata med den personen.Jag kan också erkänna att jag har sagt att om hon sa tex ..... cp huvud så har jag sagt att det kan hon vara själv !. Men det gör jag inte nu jag har precis slutat med det. För att jag är en bra person och är inte så elak inte mot någon !. Jag hoppas att vi kan lösa detta problemet på något vis för att det är inte kul att ha det så här. Jag kommer inte förlåta henne så himla lätt. Men hon kan ju i alla fall försöka be om ursäkt och så få vi ser sedan. Det bror helt  och hållet på vilket sätt hon ber om ursäkt på. Som sagt jag är väldigt .ARG,LEDSEN OCH BESVIKEN på den personen. FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA ! PS HOPPAS INTE NÅGOT SÅDANT HÄR HÄNDER ER !

1 kommentar:

  1. Det är så roligt att följa din blogg och läsa om ditt liv Tilda. Så tråkigt att du fått höra så elaka ord. Jag tycker du var modig som berättade för din lärare om det som hänt. Visst kan man känna sig ledsen ibland över andra människors beteende. Det gör jag med ibland. Livet är inte alltid så lätt. Det enda som kan vara bra med negativa händelser är att man kan lära sig av dem. Jag brukar må bättre när jag dansar och lyssnar på musik. Jag gissar att du mår ganska bra av att rida. Kanske kan det hjälpa dig bli av med lite ilske-känslor?

    SvaraRadera