torsdag 5 januari 2012

TOPPEN DAG !

I förmiddags var jag och red i ridhuset hos Leonora och Mollie i Jockarp. Det gick jättebra jag hoppade lite också ungefär 80 cm. Jag och mamma turades om att klippa Cilla igår hon blev jättefin.

Efter det körde vi till posten med hästransport och allt för att hämta ett paket som jag har beställt hem. Det paketet har jag gått hela veckan och längtat efter för att jag har beställt hem två schabrak från Hööks hästsportbutik. Här kommer en bild på det ena schabraket jag har beställt hem.




Regnet har öst ner hela dagen. Så för att hitta på något att göra åkte jag, mamma, Ebbe och Harry till mormor och Lars och hade en trevlig eftermiddag.Småbröderna badade bubbelbad och jag läste skvallertidningar. Efter det åt vi världens godaste våfflor. Tack för en trevlig eftermiddag mormor !.


FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar