söndag 15 januari 2012

HALLOJ !

Idag har jag varit ute i det kalla och ridit ut i skogen med en kompis hon heter Sofie. Vi fick ta det lungt idag eftersom att det är väldigt hårt i marken. Men det går bra det med. Imorgon drar vi till ridhuset och tränar galloparbete och kanske hoppa lite så Cilla får bygga lite muskler. När jag kom hem så gick jag in och åt mormors goda biffar med potatis och sås. När jag hade ätit klart så gjorde jag chokladpudding. Som ska bli efterrätt till resten av familjen i kväll. Jag kollade på vädret och där sa dom att det skulle snöa nu i eftermiddag. Men det har inte kommit någon snö ännu. Vi får väl se vad som händer. Nu ska jag gå ut och ge Cilla sin andra middag. Då blir hon glad, hon är ju alltid hungrig det lilla matvraket. FORTSATT TREVLIG EFTERMIDDAG ALLA !

1 kommentar: