onsdag 18 januari 2012

TEATER !

Idag har jag varit på teater med klassen den hette 3 steg. Och den var jättebra , den handlade mest om att Marika och John att dom precis har träffats och är väldigt kära i varandra. Men så ber John Marika att följa med till skogen men det vill hon verkligen inte. Men till slut följer hon med i alla fall. När hon kommer tillbaka från skogen så gråter hon John har gjort slut. Han var klar med henne sa han . Man kan väl inte bara var klar med någon det är väl meningen att ett äktenskap ska hålla eller ?. Det var lite vad teatern handlade om. När jag kom hem så tog jag in Cilla borstade en stund och sedan red jag en sväng. Cilla var jättepigg och busig minsta lilla sak hoppade hon rakt upp i luften eller tvärvände och gallopperade i väg en bit men jag fick i alla fall stopp på henne. Men hon var lugn och lagom lite emmelanåt också och det var ju bra !
FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar