fredag 6 januari 2012

KALL MEN HÄRLIG DAG !

Iförmiddags red jag ut i skogen med en kompis det var jättekallt, men det gick jättebra . Efter det var jag och samma kompis ute och promenerade en lång runda. Men jag hann inte byta skor när jag skulle ut och gå så jag gick i ridskorna med stålhätta, inte så lyckat jag fick lite ont i fötterna.

Idag har Jalle rymt mamma ringde mig när jag var på väg hem när jag hade ridit. Så jag fick rida och leta reda på bus Jalle. När jag hittade honom var han inne hos kossorna . Dom snälla grannarna kom och hjälpte mig att få hem båda hästarna. Det är tur att man har schyssta grannar !.


Mormor har varit här hemma hela dagen för att mamma och Pär- Ola är på IKEA. Så vi har ätit världens godaste pannkakór till middag som världens bästa mormor har gjort .

FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar