måndag 9 januari 2012

UNDERBARA DAG !

Idag har jag förs varit med mormor på stan och där handlade jag två jätte fina koftor. Efter det fikade vi på citygallerian. Jag åt kladdkaka med grädde och drack cola och mormor drack kaffe. Sedan provade jag skor det var kul jag älskar att prova skor. Sedan åkte vi till mammas jobb och så åkte jag med henne hem. När jag kom hem började det snöa jag blev jätteglad jag gillar snö!. Så jag gick ut istallet och fixade det som skulle göras där och släppte in hästarna.


Det verkar inte som att snön ska ligga kvar det är synd. Jag hade ju bestämt att jag skulle åka pulka efter


Cilla för första gången denna vintern . Men det verkar som att det få bli nästa vinter om jag har kvar Cilla då. FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar