torsdag 12 januari 2012

stressig men bra dag !

Idag när jag kom hem från skolan så åkte jag och mamma till stan. Jag visade mamma ett par skor jag ville ha som var på rea men dom var fortfarande för dyra det var Converse. Av någon annledning så varenda sak jag vill ha är oftast ganska dyr det är rätt konstigt. Fast jag gillar ju märkes grejer så det kanske inte är så konstigt ändå. Efter det gick vi och fikade på citygallerian . Jag köpte en kladdig kladdkaka med grädde det var super gott ! 
 Efter det åkte vi hem och då sprang jag ner i källan och bytte om sen gick jag ut och fixade stallet jag fick hjälp av världens bästa mamma !. Sedan gick jag in och åt hemmagjord potatismos och falukorv. Sedan åkte jag till fritidsgården havan vi hade jätteroligt där ! FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar