lördag 28 januari 2012

PAY AND JUMP !

Idag har jag först varit och hoppat med Cilla på en pay and jump i snapphanarna. Det gick superbra det märktes att Cilla tyckte att det var kul,och det tyckte jag med jag har insett att det är rent ut sagt skitkul !!!

När vi kom hem fick Cilla godis för att hon var duktig , efter det gick jag upp på mitt rum och hängde upp dom två rosetterna jag fick med Cilla idag. Jag måste skaffa en ny tråd till nästa helg för att då ska jag iväg och hoppa igen. När jag var klar med det kom mormor och faster Nina. för att Harry fyller fyra år idag så vi åt tårta,  godis,kärleksmums och negerbollar. Jag tror att han kommer sommna gott i natt efter en sådan här toppendag och mycket lek med alla nya leksaker. FORTSATT TREVLIG KVÄLL ALLA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar